woensdag 17 september 2008

Iemand moet me even iets uitleggen

De tekst luidde als volgt: “Mijn nieuwe t-shirts zijn schattig verpakt in een lief klein tasje dat ik thuis kan gebruiken om geheime dingetjes in te bewaren of om er spulletjes in te steken. Omdat het herbruikbaar is, is mijn nieuwe mooie etuitje milieuvriendelijk.”
Eén: hoe bewaar je geheime dingetjes in een volledig doorzichtig etuitje?
Twee: wat precies is er milieuvriendelijk aan het allerindividueelst in etuitjes verpakken van t-shirtjes?

Dit is voer voor de Low Impactman.
Overigens, de kleur staat me anders wel prima, met dank aan Flora Fleempaard ‘Neen, appelblauwzeegroen is geen turkoois’.
(Het is geloof ik appelblauwzeegroen, maar ik kan me vergissen, Flora?)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Graag gedaan! En ja hoor, appelblauwzeegroen.

Anoniem zei

Graag gedaan! En ja hoor, appelblauwzeegroen.

Anoniem zei

oei... te enthousiast geklikt.